© 2022. All rights reserved.

Cloud telefonie

Met Cloud telefonie van SQUARE wordt communiceren gemakkelijker en efficiënter

Cloud telefonie

U krijgt bij ons een moderne Cloud-communicatieoplossing (telefooncentrale) die gebruik maakt van het Cisco Broadsoft platform. Met onze dienst bent u altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform voortdurend wordt geüpdatet.

U kunt elk apparaat als volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale gebruiken, zoals uw vaste telefoon, mobiele telefoon, tablet en PC. Het biedt integratie met verschillende softwarepakketten, zoals CRM en ERP, waardoor u direct toegang heeft tot de gegevens van uw klant wanneer deze u belt. Bovendien kunt u de telefooncentrale in de Cloud eenvoudig zelf beheren via uw mobiele device of web-browser.

Een groot voordeel is de flexibiliteit in het aantal gebruikers. Het tarief voor Cloud telefonie is gebaseerd op de gewenste functionaliteiten per medewerker, zoals standaard belfuncties of professionele receptioniste- of call center functionaliteiten. Alle denkbare mogelijkheden voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

3 Communicatieprofielen

Cloud telefonie van SQUARE biedt hoge beschikbaarheid en stabiliteit, zodat uw organisatie optimaal bereikbaar is.

Er zijn drie communicatieprofielen beschikbaar: Vast bellen, Vast-mobiel en Mobiel.

Daarnaast heeft u met Cloud telefonie van SQUARE toegang tot een breed scala aan extra functionaliteiten, zoals voicemail naar e-mail, een keuzemenu, wachtrijen en belgroepen.

Vast bellen

Met het Vast bellen profiel krijgen de medewerkers een vast toestel op hun werkplek en de mogelijkheid om een Softphone applicatie op hun PC te gebruiken.

Standaard heeft de medewerker ook de beschikking over software om de Cloud managed werkplek van SQUARE te integreren met telefonie, en de mogelijkheid voor o.a. verkort kiezen, wisselgesprek, wachtstand, doorverbinden, niet storen en video bellen (afhankelijk van het type toestel).

De integratie met CRM en ERP applicaties is mogelijk met behulp van de meegeleverde software en add-ons. Zo kan de medewerker tijdens het telefoongesprek snel en gemakkelijk de benodigde klantinformatie raadplegen en het gesprek efficiënt voeren. Tevens kan de medewerker doorschakelen naar collega’s (altijd, bij bezet, bij geen gehoor, bij niet bereikbaar) in geval van bijvoorbeeld een vrije dag of afwezigheid tijdens vakantie.

Vast-mobiel

Met het Vast-mobiel profiel integreren wij uw mobiele toestel op netwerkniveau met uw telefooncentrale. Het mobiele netwerk zorgt er automatisch voor dat elk gesprek via de telefooncentrale wordt afgehandeld. Daarmee is het mobiele toestel een volwaardig onderdeel geworden van de telefooncentrale.

De medewerker met een vast-mobiel profiel kan gebruik maken van een vast toestel, een mobiel toestel of een Softphone applicatie (softwarematige telefoon). Zij zijn vast en mobiel op één enkel telefoonnummer bereikbaar en hebben de keuze om via één vast nummer uit te bellen. Medewerkers zijn te allen tijde op de hoogte van elkaars telefoonstatus (in gesprek of beschikbaar).

Mobiel

Zakelijk mobiel van SQUARE richt zich op de mobiele bereikbaarheid van uw organisatie. Het mobiele abonnement is volledig afgestemd op uw specifieke behoeften en maakt deel uit van het Vast-mobiel profiel.

Naast de mobiele bereikbaarheid is het mobiele abonnement ook een belangrijk onderdeel van de Cloud managed werkplek, met name als het gaat om Multi-Factor Authenticatie (MFA). De Authenticator-app van Microsoft zorgt ervoor dat elke iOS- of Android-telefoon een sterk, wachtwoordloos referentiesysteem wordt. Dit betekent dat gebruikers zich kunnen aanmelden bij elk platform of elke browser door simpelweg een melding op hun telefoon te ontvangen.